0850 420 50 600850 303 74 97 Ücretsiz

Hoşgeldiniz. Bugün

Sıkça Sorulan Sorular!

Ana Sayfa » Sıkça Sorulan Sorular!
  • Kablosuz internet yasal mı?

Netwifi İletişim Hizmetleri Ltd. Şti. Telekominikasyon kurumundan  Ulusal internet servis sağlayıcı Lisansı alarak internet pazarındaki yerini almıştır.

  • Neden Netwifi?

Netwifi Çumra’da müşterilerine daha kaliteli ve ucuz interneti kullandırmak için Kablolu ve Kablosuz İnternet Servis Sağlayıcılığı Hizmeti Sunmaktadır.

  • Wireless nedir ?

Kablo(suz) anlamına gelen wire(less); bilgisayarların birbirleri yada bir erişim noktasının (Access Point) radyo sinyalleri kullanarak veri iletimi yapabildikleri teknoloji bütünü için kullanılan yaygın isimdir.

  • Sistem nasıl çalışıyor ?

Fiberoptik kablolar ile ana pop noktasına ulaşan yüksek kapasiteli internet, pop noktası üzerindeki anten yardımı ile radyo sinyaline dönüştürülmektedir. 2.4 GHz ve 5 Ghz frekansından yayın yapan vericinin sinyali yakındaki başka bir verici tarafından replike (replication) edilerek kapsama alanı genişlemektedir.

  • İhtiyacımız olan donanım özellikleri nelerdir ?

2.4 GHz wireless özelliği bulunan her tür mobil cihaz, ayrıca her marka model kablosuz internet alıcısı (wireless client) ile bağlantı kurmanız mümkündürayrıca 5Ghz Alıcı Cihazlar. Ofis ve ev kullanımlarında sinyal gücünün yüksek olduğu bir noktaya wifi alıcı yerleştirmeniz daha performanslı bir bağlantı kurmanızı sağlayacaktır.

  • Bu hizmetten nasıl yararlanabilirim ?

Günümüzde birçok dizüstü bilgisayar kablosuz internet desteği ile satılmaktadır. Kablosuz internet özelliği olmayan bilgisayarınıza kablosuz bağlantı kartı takmanız gerekmektedir. Bunun yanında güçlü sinyal alarak sorunsuz şekilde sürekli bağlı kalmak için kablosuz bağlantı cihazı (wireless access point) alarak iyi sinyal aldığınız bir noktaya konumlandırabilirsiniz. Donanımsal gereklilikleri tamamladıktan sonra tek yapmanız gereken bilgisayarınız aracılığı ile sinyalimizi seçmek ve herhangi bir web browser yardımı ile kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapmak.

  • Yapılan bu bağlantı güvenli mi?

Kullandığımız üyelik sistemi ile yapılan tüm bağlantıların kayıtlarını tutmaktayız. Ancak yaptığınız veri transferinin şifrelenmeden (No-Encryption) iletildiğini belirtmek isteriz. Yaptığınız bağlantılarda https bağlantıları tercih etmenizi tavsiye ederiz.

  • Hizmetinizi yaygınlaştırmayı düşünüyor musunuz ?

Bu konudaki çalışmalarımız büyük bir hızla devam ediyor. Sizlerden gelecek talepleri değerlendirerek kapsama alanımızı genişletmek başlıca hedefimiz olacaktır. Bir çok ilde partnerlik yapacak firmalarla iletişim halindeyiz.

  • Kullanıcı adı ve şifremi girdiğim halde tekrar giriş sayfası açılıyor?

Lütfen öncelikle Paket aktivasyonunuzu sorgulamak için (0.332) 447 3000 nolu çağrı merkezini arayınız, eğer kotanız veya süreniz dolmadığı halde sürekli giriş sayfasına yönlendiriliyorsanız lütfen bilgisayarınızı tamamen kapatıp tekrar açın ve tekrar giriş yapmayı deneyin. Sorun düzelmez ise teknik destek hattımızı arayarak 0850 420 50 60  yardım alabilirsiniz.

  • Kablosuz ağ listesinde hiç bir ağ adı görünmüyor?

Kablosuz ağ listesinde hiçbir ağ adı görünmüyorsa kablosuz ağ adaptörünüz bilgisayar üzerinden kapatılmış, devre dışı bırakılmış veya sürücü yazılımı silinmiş olabilir. Bu üç sebep üzerinde bilgisayarınızda inceleme yaparak sorununuzu düzeltebilirsiniz.
Yukarıdaki sorunlardan hiç biri bilgisayarınızda olmadığı halde kablosuz ağ adı görünmüyorsa çevrenizde hiç bir kablosuz ağ yayını yok demektir.
Bulunduğunuz konumda daha önce “Netwifi kablosuz internet” ağına bağlanmanıza rağmen şu anda aynı konumda bağlanamıyorsanız lütfen teknik destek hattımızı arayınız.

  • Sinyal gücüm çok düşük ne yapabilirim?

Sinyal gücünüz çok düşük ise öncelikle bağlantı kurduğunuz konumu değiştirerek en iyi sinyal aldığınız konumda bağlantı kurmayı deneyiniz. Yine de sinyal gücü değeri aynı ise her geçen gün artan erişim noktalarımız ile sinyal gücünüz zamanla artacaktır.

  • Masaüstü bilgisayarım var kablosuz internet kullanabilir miyim?

Masaüstü bilgisayarınız için wireless adaptör alarak kablosuz internet hizmetini kullanabilirsiniz.

  • Evimde 2 adet bilgisayar var tek bir hesap ile iki bilgisayarımdan internete bağlanabilir miyim?

Tek bir hesap ile aynı anda 2 bilgisayara kadar bağlantı kurabilirsiniz,fakat diğer 1 bilgisayar sizin bant genişliğinizi tüketecektir. “bant genişliği” (internet hızı)

  • Kablosuz internet kullanıcısıyım, internetimi sadece hesabımı açtığım yerde mi kullanabilirim?

Netwifi kablosuz internet kapsama alanları dahilinde istediğiniz yerden internete bağlanabilirsiniz.

  • Sormak istediğim başka sorularım var.

Aklınıza takılan tüm sorular ve sorunlarla ilgili olarak bize ulaşabileceğiniz telefon numaraları ve email adresleri için iletişim sayfamızdaki bilgileri kullanabilirsiniz.

18 Ağustos 2014

wordpress stats